Tisdag - Dressyr träning

Hej på er alla!

Idag så har det varit en helt vanlig skoldag, men jag kom nyss hem från stallet där jag nyss mocka tre boxar (suck) väldigt drygt... Är väldigt trött nu, men men om man ska ha hästar så måste man jobba för det. Men det var endå lite kul.

Men jag längtar värklien tills ikväll då när jag ska ha dressyr träning och då får jag träffa Maja. Men jag ska packa sakerna snart, som jag ska ha till dressyr träning. Men ja jag tror jag ska göra de nu så man kan chilla se. :)

Ha de bra så länge.


Ruff som jag ska på dressyr träningen <3


Inga ord <3


<3

Jag skriver sen hur det gick på träningen.

Kommentarer
Postat av: Julia <3

MINA bilder :]

Diggar verkligen den första ;oo :]<3

2010-11-10 @ 16:08:55
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:D jätte söeta bilder på dig och Ruff

2010-12-14 @ 09:06:33
Postat av: Ida

Det var jag som skrev kommentaren utan namn

2010-12-14 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0