Tisdag - Hemma

Hej hej, just nu så har jag kommit hem från dressyrträningen. Det fick jätte bra och han gick under sig riktigt odentligt och fint. Jag är jätte nöjd över han, han har nog aldrig gott så samlat i galoppen. Så jag är jätte stolt och nöjd över honom.

När han gick så fint så tänkte jag på dressyr tävlingen som vi kom 3:a och 4:a i Vindeln. D var jag nöjd och glad som jag var idag, men jag var nog gladare på tävlingen när vi blev placerade. De var 'ruffs första rosetter i hela hans liv. Han sg jätte glad ut nät han fick rosetten, men den var ju lite farlig från början... :)

Bilderna från tävlingen <3


De var några bilder från helgen, jag lägger upp filmen senare i veckan.
Ha en bra kväll !
Kram Venla




Kommentarer
Postat av: kirräää

heh fin han är:]

2011-02-23 @ 14:26:23
URL: http://kirries.blogspot.com/
Postat av: Ruff <'3

Vilken sötnos <'3

2011-04-08 @ 14:06:50
Postat av: JENNIFER WASSERMANN

Hejsanhoppsan, vettetusan hur jag kom in på din blogg men det gjorde jag iaf. Hoppas allting är bra med dig, kul att du också har blogg. Tänkte bara fråga, jag vet ju knappt någonting om ruff, bara det ida sagt om honom :D Men har ni kvar han nu eller vart är han nu? tänkte eftersom du lägger ut bilder på honom.. :)

En till fråga!! :D Visst hade ruff hoppat innan han kom till er? :) kram på dig och ha det bra MVH JENKO.

2012-01-16 @ 22:14:52
URL: http://jeenkoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0